Kehut ja kommentit

Eeva

Tänään tehtiin kauden ensimmäinen levätesti; tulos clear. Testipakkauksia on kontissa kannellisessa muovilaatikossa. Tämä tiedoksi myös heille, jotka olivat suunnitelleet suorittaa talkootehtävän levätestejä tekemällä. t. Eeva

(poistettu pelaaja)

Hei, mistä löytyy testin käyttöohjeet? Voiko testin tehdä pistona rannasta vai tuleeko käyttää venettä? Minulla ei ole avaimia, mutta voisin tarvittaessa käydä ottamassa levätestejä kesällä lounasaikaan, jos ei ole palavereja töissä. Onko ok ottaa esim 2 kpl testejä illan treeneistä kotiin, jotta homma onnistuu? Esimerkiksi ensi viikolla pystyisin testaamaan. :)

Eeva

Hienoa! Testin käyttöohje on pakkauksen kannessa. Vesinäyte otetaan hieman kauempaa, eilen oltiin veneellä. Viime kesänä otin näytteen ämpärillä sen kauempana olevan betonilaiturin päästä.
Testipakkauksen voi ottaa mukaan, jätä ylimääräiset testit toiseen pahvirasiaan. Rasiaa käytetään putkilon pystyasennossa pitämiseen testin aikana.
Putkilo kuumenee, joten se pitää jäähdyttää ennen hävittämistä (rannassa on useita hanoja). Suojahansikkaat löytyvät joka pakkauspussista.

(poistettu pelaaja)

Hei, otin 2 testiä mukaan ja konttiin jäi 1 testi jäljelle. Haluaako maanantain ryhmä, että käyn maanantaina lounasaikaan ottamassa testin rannassa? Minulla ei ole siellä yksin mahdollisuutta käydä ottamassa veneellä testiä, mutta voin muutaman metrin kahlata veteen, jos se riittää?

(poistettu pelaaja)

Vastaan vain omasta puolestani: Heini, hienoa jos ehdit käymään maanantaina 1.7. koukkimassa näytteen rannasta. Se nopeuttaa suuresti treeniemme aloitusta. Seurataan samalla myös virallisia tiedotteita.

Ilman muuta, kiitos.

Käy ottamassa vesinäyte sieltä betonilaiturin päästä, saadaan näyte syvemmältä.

Virva tuo maanantaina yhden paketin lisää.

(Kuvan saa tallennettua tämän kauden kansioon nettiselaimen kautta, mobiiliversion kautta ei onnistu)

(poistettu pelaaja)

Terveiset rannassa! Äsken otetun BlueGreen -testin ja lasitestin mukaan ei ole sinilevää. Aallokko ja tuuli suht kova, joten vesi sekoittuu toki koko ajan. Laitan kuvat, kun pääsen koneelle.

(poistettu pelaaja)

Otin testin itse treenirannasta ja kahlasin noin 5-6 metrin päähän eli vyötäröä myöten. Laitoin kuvan testistä kansioon ja enemmän Facebookin Sopun jäsenten ryhmään. Mukavaa treeni-iltaa maanantain ryhmälle! Oliko tiistailaisilla toivetta, että käyn huomenna ottamassa myös testin, jos vain pystyn vai tehdäänkö testi ennen treenien aloitusta?

(poistettu pelaaja)

Hiekkarannallakaan ei ole sinilevää tänään puolepäivän aikaan kauungin ottamasa testissä

Kirjaudu sisään kommentoidaksesi.

Kansiosta VEPE-kausi 2019, lisännyt Eeva Toivonen